Blogumun ilk yazısı

Hayallerimin ilk adımı, başlangıcı, bu blog sayfam. Şimdi yks ye 2 ay kalmış, ders çalışan bir öğrenciyim ama herşeyin bir sırası olduğu gibi benim hayallerimde bir sırası var, tek tek olacak inşallah yazmayı severim,bu arada ben odadan çıkmazken papatyalar bile bahara merhaba demiş ben diyemedim daha sonbaharda ders çalıştığım sandalye masadayım ve test kitaplarına merhaba aşamasındayım.                                     
                                                                                                                derslere haşır neşir olduğum bu zamanlarda bitip, kendi zevklerimin içinde koştuğum zamanlara gitmek dilegim,umarım herşey umduğum gibi olur çünkü ben bu derslerle kafayı bozmama az kaldı. Romanların içinde farklı dünyalara ,farklı karekterlere girmekten daha güzel ne olabilirki ...                                                                                 
                                                                                                        kitap okumak, günlerce odadan çıkmadan kitap okuyabilirim genelde asosyal olduğumu söyler çevrem ama bana göre öyle değil size mutluluktan çok boş zaman kaybettirenler yerine ,saatlerce yada günlerce kitap okumak daha cazip değil mi bana göre kendimle geçirdiğim benliğimi sorguladığım yanlışlarımı ve doğrularımı tarttığım bu zamanlar
 bir terapiden farkssız. Sanırım ben benden başkasını çekmeyi sevmiyorum buda benim anlaşılması zor benliğimi gösteriyor,işte yazarın kişiliği böyle diğer günlerde diğer yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın bu yazıyı okuyacak olan ve bir parça kendini bu yazıdaki gibi hisseden okurlarım...      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YORGUNUZ

2022 yks sınavı zor muydu