YORGUNUZ

 Yorgunuz hem de hiçbir şey yapmadan bazen mutfağa gidip bir bardak su içmeye yorgunuz bazen kalkıp yemek yemeye bazen de düşünmeye yorgunuz.


Kafamızın için de binlerce düşünceyle boğuşuyoruz ve hiçbirine çözüm bulamıyoruz. sadece düşünüp ruhumuzu daraltıyoruz.


Bedenimiz mi yorgun yoksa, ruhumuz  mu bilmiyoruz, belki bu belirsizliktir bizi yoran sadece düşünmekle kalıyoruz.


Toplumun büyük bir çoğunluğu mental yorgunlukla cebelleşiyor, günlerce yataktan kalkamamamızın sebebi beden yorgunluğu değil ruh yorgunluğu fakat çoğumuz bunu bile anlamıyoruz


Gençler de oluyor bu yorgunluklar genellikle  özellikle de yks ve lgs ye hazırlanan gençlerin çebelleştiği bu durumu çoğu anne baba anlamıyor ve niye yatıyorsun yada niye oturuyorsun ders çalış , sen çalışmıyorsun bak şunun oğlu çalışıyormuş görürsün  o güzel okulları kazanıp gider sen bakarsın gibi sözlerle sadece yorgun olan benliğimizi daha çok çıkmaza sokuyorlar yalnız bilmiyorlar ki her insan özeldir , ne ben komşunun oğlu aliyle aynıyım , nede teyzemin kızı fatmayla ben yalnızca benim benim kusurlarımla , yanlışlarımla , korkularımla, hayallerimle yalnız ben ama onların bunu anlaması zor olduğundan sadece bildikleri yoldan gidip ahkam kesiyorlar fakat bizi o masanın başına geçirdiklerinde . Kendimiz olan biz kalmıyor anne babamızın istediği birer kukla kalıyor fakat onların bizler için istedikleri bu şeyler de bizim daha güzel bir evde oturmamız, daha iyi arabaya binmemiz ve daha konforlu bir hayat yaşamamız için çoğu kişi şunu diyordur . Mutlu olmadıktan sonra ne yapayım ben o arabayı evi fakat bu sözleri söyleyen kişilerin çoğu da arabası , evi , giydiği kıyafetin markasına göre insanı etiketleyen kişilerdir. 


Bana sorarsanız ufak bir evim karnımı doyuracak bir maaşım ve kitaplarla dolu bir odam , kafamda binlerce kitabın kurgusu olup kağıda dökmeye yarayacak beynim ve ellerim  ve son olarak da sağlıklı bir bedenim ve zihnim olduktan sonra hayat benim için mükemmelin ötesin de.


Eğer mutlu olmak istiyorsanız . Az şeyle çok mutlu olanlardan olun çünkü aç gözlü insanların nefisleri hiçbir zaman doymaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blogumun ilk yazısı

2022 yks sınavı zor muydu