HAYALLERİME ADIM ADIM


 Tahmin  bile etmezdim  hayallerimin tek tek böyle gerçekleşmesini.

Önce bu blog sayfamı açtım kendimi hayallerimi ve gerçek beni tanıttım burada ardından watpad hesabımı açıp, orada hikayemi yazmaya başladım.

Kitabımın bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Şuan 50K geçen Umut kırıkları ve yeni kitabım Can kırıklıklarıyla ilerliyorum.

Şimdi de pinterest hesabımla yeni kitlelere hitap etmeye başlayacağım.

Şu an ki halimi arkadaşlarım duysa asla inanmaz çünkü ben sosyal medyayla alakası olmayan ve hoşlanmayan biriydim fakat bazen yeni şeyler denemeli insan ve bu yeni şeylerin zevkini tadmalı .

Her zaman söylediğim gibi kitap okumak ve yazmak benim için bambaşka bir zevkti. Kitap okuyunca başkalarının dünyalarına giriyorum, kendi kitabımı yazınca da kendi gezegenimi yaratıyorum ve kendi gezegenimin yönetinimi benim ellerimde olması aşırı haz verici .

Bir insanın kendini güzel hissettiren şeyleri ve zevklerini bulması aşırı mutluluk verici birşey ve ben bu ruhumun ilacı olan yazmayı geliştirmek yolunda ilerliyorum.

Size tek tavsiyem ruhunuza iyi gelecek şeyleri bulun ve onlara sıkı sıkı sarılın.

Yazmak benim dönüm noktam oldu. Sizler de ruhunuzun ilacı olan ve haz veren şeyleri bulup sımsıkı sarılın .

Şimdi ki yolculuğumda ki rotam pinterest  orada güzel videolar çekip sizlere ulaşmak.

İlk youtube videoları çekmek istiyordum fakat şuan youtube bena tam uymadığı için pinteresten video ve fotoğraf ve tasarımlarımı paylaşacağım.

Şuan ki hedefim üniverste sınavından güzel bir puan alıp, siyaset bilimi ve kamu yönetimi yada edebiyat bölümü kazanmak istiyorum.

Size tek tavsiyem üniversteyi elalem için değil yada aileniz veya hava atmak için bir bölüm yazmayın çünkü o bölümün size göre olmadığını fark ettiğiniz de bazı şeyler için çok geç olabilir.Bu sözlerimi öylesine demiyorum yaşamış biri olarak söylüyorum, ben de elalem ve ailem için bir bölüme gidip bıraktım bu sene ve yeniden sınava hazırlanıyorum .Geçen sene edebiyat bölümüne gitseydim hayat benim için bambaşka olabilirdi fakat keşkeler insanı sadece isyana düşünür demek ki bazen bazı şeyleri tecrübe etmek gerekiyor.

Bu yolda benimle yürüyen tüm takipçilerime sonsuz teşekkürler...


WATPAD HESABIM @felicita80

PİNTEREST HESABIM - Mavi kırlangıçın hayalleri




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blogumun ilk yazısı

YORGUNUZ

2022 yks sınavı zor muydu